világ szavakból

2011.07.03. 14:00

Az én világom szavakból volt felépítve

úgyisházak
örökretéglákból
akaromtetőkkel.
Szép világ volt,
színes, vidám és kedves
de aztán jött a háború,
és a mégsembombák
betűkre szaggatták a szavakat.
Sokáig csak járkáltam a romok között,
arrébb löktem egy “a”-t vagy egy “k”-t 
a cipőm orrával,
és azon gondolkodtam,
érdemes-e egyáltalán,
de aztán beláttam,
ideje összetakarítani,
és bár nem találtam meg
minden betű helyét,
a maguk girbegurba,
szedett-vedett módján
most mégis újra állnak a házak.
Nem járnak sokan errefelé.
Én is csak ritkán
merészkedem ki az utcákra,
de akkor is
folyton az eget kémlelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://feligkeszember.blog.hu/api/trackback/id/tr273034694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása